maandag 7 mei 2012

Let's start with an introduction

Hoi lieve followers!
Vanaf vandaag ga ik beginnen met bloggen. Ik zal dingen posten zoals outfits of the day, shoplogs, revieuws, eigenlijk van alles en nog wat :)

En dan ga ik me nu echt voorstellen...
Ik ben Anneroos en ik ben 14 jaar, ik zit in Atheneum 2, ik zit op ballet en ik ben dol op alles wat met mode en beauty te maken heeft.

Ik heb er heel veel zin in om dit blog te beginnen :)
Ik zal proberen elke week zowiezo een post hier neer te zetten, en misschien wel vaker als ik er tijd voor heb hihi!

Nou dan ga ik nu weer stoppen met schrijven want ik moet nu echt gaan beginnen met leren voor frans ;(
Ik hoop dat ik jullie voldoende heb laten weten over mij, en als jullie nog vragen hebben voor mij, zet het dan bij een reactie neer <3


liefs en kusjes,
anneroos


Geen opmerkingen:

Een reactie posten