dinsdag 8 mei 2012

Shoplog make-up

Hoi lieve followers,
Vandaag zal ik een shoplog schrijven voor jullie, want ik heb deze week al behoorlijk wat inkoopjes gedaan.
Wil je weten wat, kijk dan de foto's hieronder!
Veel kijk en lees plezier :)
P.S. sorry voor de slechte kwaliteit van de foto´s want ik heb de foto´s even snel gemaakt met mijn blackberry.


Dit is een grijze Catrice nagellak.
Op de foto is de nagellak niet zo goed te zien maar in het echt is de nagellak veel grijzer.
 Het is een super leuk kleurtje waarover ik later nog een keer een review over zal doen.
Zoals je kunt zien is het een Catrice nagellakje, en  het heet: 610 ASHley.
dit leuke nagellakje kost; € 2,49

Dit is een super hippe blush van Essence.
Er zit ook nog een heerlijk geurtje aan, namelijk smoothie.
Het is een heel leuk kleurtje wat heerlijk ruikt  en super zacht is :)
Op de foto kun je ook goed zien dat er leuke glittertjes door de blush zitten, ik vindt het echt een  heerlijke blush :)

deze blush kost; € 2,79
Dit heb ik gekocht bij de Hema.
Wat het is, zal ik je nu uitleggen:
Het is een oogschaduw basis, die je kunt opdoen voordat je oogschaduw opdoet.
Als je dit opbrengt krijg je ook nog een mooie glans op je ogen, wat de oogschaduw nog mooier maakt. :)
Ik vond de prijs wel een beetje duur voor oogschaduw basis, maar ik heb het er voor over.
deze oogschaduw basis kost; € 3,50
Dit is een oogschaduw palet van Essence.
Ik ben er zelf heel blij mee want ik vindt het mooie basis kleuren.

de naam voor deze oogschaduw is: 'to die for'.
Dit zijn dus de kleuren, het zijn rustige kleurtjes dus je kunt dit makkelijk op naar school.
deze oogschaduw kost; € 2,99
Dit was mijn korte shoplog voor deze keer, allemaal make-up gehehe.
Nu ga ik weer verder met frans leren want ik heb morgen een repetitie -.-'

liefs en kusjes,
anneroos

Geen opmerkingen:

Een reactie posten